honey, i'm hooome!

Så där ja.
Då var man hemma igen.
Förutom ett blodtrycksfall så gick det bra.
Jag hatar dem! Inte så roligt att halvt svimma så fort man
försöker göra något bra, som att t.ex. röra på sej för
konditionen som man inte har's, skull.

Men fan vad skönt det är att vara ute och gå.
Och bara så ni vet så är det inte ett dugg
kallt ute. Jag svettades till å med, klädde på
mej lite för mycket. ...


Nu springer jag omkring här i långkallingar
och ser sexig ut. Inte dåligt, inte dåligt.

Så säger ni;
Postat av: Anonym

Efter stroken slutade Ulrika, 31, med p-pillren ? och stressar mindre
Krampen i vänsterhanden ville inte ge med sig. Det som Ulrika Larsson trodde var ett blodsockerfall efter träningen visade sig vara något mycket allvarligare.

*Aftonbladet 8/1-07*

Hehe så blodtrycksfall kan vara farligt.. haha

2007-11-08 @ 11:16:38
Postat av: Fröken Roos ~

Då hade jag fått många stroke's nu i så fall...


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits