hugha, vilken natt.

Jag och Brorsan har inte sovit mkt inatt inte. Vi gick för det första inte och lade oss förrän halv tolv och när vi placerat oss i sängen respektive soffan så höjde "grannen" här bakom volymen på musiken och 5 minuter senare lät det som om någon slog på mitt fönster. Då hoppade brorsan över och lade sej bredvid Vicce. Och att sova bredvid Vicce är någonting man måste träna för att lära sej. Jag har ännu inte lyckats fullt med det. Vi blev väckta hundra gånger under natten. Usch. Vicce själv somnade klockan kvart i elva igår och vaknade sedan kvart i sju. Mindre roligt. Jag fick oss att somna om till kvart i åtta, då  var det bara att kliva upp.


Hugha. Vi är trött idag, vill jag lova.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits