huh.

Idag har jag jobbat. Och jag försov mej - igen! Det är pinsamt, alltså. Jag tänker inte låta det hända igen. Aldrig mer mobilen på ljudlös... Då kanske jag vaknar när de ringer mej från jobbet. Huh.

Men, det var "bara" 20 minuter jag missade av arbetstiden och inte missade jag något heller egentligen för jag kom samtidigt som den jag skulle med på dubbelgången. Puh, puh!



Och här sitter jag ikväll, alldeles ensam. Vicce är hos far sin och Vicces mamma nästan gråter.
Ensamheten och tystnaden är alldeles för tydlig. Jag måste hitta på någonting. Trivs inte med det här, inte idag. Jag känner inte att jag behöver det. Min älskade son frågade mej; mamma, ska du jobba då om jag ska till pappa?" Jag ska ju inte det, så vad ska jag säga :'(

Det här är inte stabilt.
Nu behöver jag mer än någonsin bli road.
På allvar.

Så säger ni;
Postat av: Blue

Ja fy så pinsam du har varit då... hahaha

Postat av: Blue

Ja fy så pinsam du har varit då... hahaha

2007-11-27 @ 21:02:19
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Blue

Hmf....

*asg*

2007-11-28 @ 16:27:56
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits