jag drömde.

Jag drömde världens konstigaste dröm nu på morgonsidan, dessutom så väckte den mej. 06:40. En dag då jag hade kunnat sova länge... Schysst. Jag får nästan ont i magen av den här drömmen, trots att den egentligen inte var läskig på det viset och inte handlade om något speciellt.

Det var jag, Linda, Kicki & Sofie som skulle åka på en kryssning. Båten stod och väntade, den hette förövrigt Titanic 2, där Ishallen i normala fall står inne i stan. Vakterna som skulle släppa in folk som faktiskt köpt biljett var tjuriga och tog tid på sej, vi hann knappt med på båten. Vi fick lov att ta sats och springa förbi dem. Väl inne blev vi lite chockade, den var STOR! ..  Nåja, vi leta iaf efter våran hytt, jag & Linda skulle dela, som skulle ha nummer D54. Vi fick syn på en stor tavla där det stod namn och hyttnummer så vi gick över dit och där stod det D50 - Daniel på varenda rad. Vi fattade ingenting så vi sprang vidare utan att det hjälpte, det stod Daniel överallt. Snart kom jag på att brorsan inte hört av sej att han har kommit med så vi sprang ut från båten för att leta efter honom och han stod bakom grinden som de inte ville öppna, vi bråkade lite och till sist kom brorsan igenom och vi såg att han blev insläppt på båten. Det var bara det att nu fick inte jag & Linda komma igenom istället och vi hörde hur de började starta Titanic så vi bufflade och sprang fram till vakten igen, som inte tänkte släppa igenom oss den här gången heller, han skuille prata med chefen först. Han kom aldrig tillbaka så vi sprang in samma väg som förra gången, denna gång hamnade vi på ett konstigt ställe. Motorn startade och golvet började röra på sej... Vi var längst under däck. Vi stod mitt på den där plattan som hissas upp som dörr innan avgång .Snabbt skyndade vi oss av genom att hänga på vajrar och klättra framåt. Vi simmade mot land och tog oss upp... Sen vaknade jag.

Jävla konstigt och detaljerad dröm. Jag gillar inte sådana.
Men jag har en aning om att det kanske var det som fanns i mitt huvud när jag somnade igår kväll.
Jag ska ju på hockey idag, jag hade hoppas att det var vatten på vägarna så att jag kunde åka med mina sommardäck, jag tänker mycket på, brorsan har en stor dag framför sej idag och jag håller alla tummar för honom.
Så långt kan jag analysera den. Men att vi inte hann med?
Det är inte ett bra tecken, va?

Så säger ni;
Postat av: Anonym

Haha!
Att vi alltid ska vara sådana actionhjältar
klättra på vajrar och simma i hav och grejer haha!
Skumt!

2007-11-10 @ 16:10:51

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits