somewhere.. over the rainbow!..

Okey, den rubriken kom från ingenstans och har ingenting med detta inlägg att göra.

.....

Jag har varit duktig att jobba idag, igår kväll med för den delen.
Det var nästan så att jag inte hann bli kär i Karl-Petter igår.  Hmpf.
Undrar om jag också borde lägga mej och tjura nånstans som de
två andra tjejerna gjorde igår. Ja, bara  för att han ägnar henne tid
och inte mej! .. Ungefär samma sak som de gjorde. Knepigt folk.
Ta plats om ni vill ha det!, for fasen.

.....

Idag var det ganska fullt upp på jobbet, åtminstone för huvudet.
Jag kände idag när jag kom hem att inte mycket blev bra idag, tyvärr.
Isch. Inte bra, inte bra.


.....

Men idag ni! Då är äntligen Vicce hemma! Och vi bara gosar och gosar.
Underbart. Han har inte orkat göra nånting idag, jag har försökt med att
rita kallekoner (som han säger om kalkoner), ta  fram pärlplattor eller
grejer för att göra halsband men nej. Han vill bara ligga i soffan.
Han verkar vara helt slut. Ska bli skönt att få ha honom hemma från
dagis imorgon! ....

Vet ni vad jag ska göra imorgon då? :D
Då ska jag åka till morsan och låna hennes Wii!
Eller ja, det är brorsans Wii. Den äldsta av dem. Han som är med
i Teliareklamen. Hehe. Där fick jag in det igen, då! Stolta, lilla jag.



Nej, åter till Vicce.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits