this is just me, myself and I.

JAG ÄR:
Blyg: Det kan jag vara, men det beror helt på vad det handlar om.
Smart: Självklart är jag smart!
Långsam: Kan vara :P Farsan kallar mej för Blixten, på skoj, så jag antar att jag inte är allt för snabb ibland...
Stressad: Stress kan nog vara mitt mellannamn. Jag gillar det inte, jag måste börja chilla.
Tålmodig: Har väldigt långt tålamod men kan bli väldigt arg också.
Djup: Mjoo.. ibland.
Öppen: Lite för mycket ibland.
Ärlig: Ja, jag är ärlig. Men jag kan undanhålla saker, beroende på vem jag pratar med utan att jag ljuger för den sakens skull.
Positiv: Realist!
Rolig: Hell, yes.
Ansvarsfull: Mja, försöker och det går sådär emellanåt :)

JAG HAR
Svikit en kompis:
Kan ha hänt, tyvärr. Men inte medvetet.
Förlorat en bästa vän: Näe. Förutom att Hanna flyttade långt.
Sagt att jag älskar en kompis: Yes,
Sovit med en killkompis: Jupp
Sovit med en tjejkompis: Jepp
Pussat en av samma kön: Jo.
Slagit en kompis: Ja, på skoj.
En kompis som vet allt: Ingen vet allt. Allt vet bara jag. Bäst så :)
Berättat hemligheter: Ja, det har väl alla gjort?

JAG HAR
Blivit sårad:
Ja, det  gör alltid lika ont.
Haft stadigt förhållande: Ja, tre stycken, om man kalla alla de stadiga.
Krossat någons hjärta: Jo, det är inte roligt.
Gett någon ditt hjärta: Yes.
"Playat" någon: Jo...
Sagt att jag älskar någon och menat det: Definitvit. Varje dag till Vicce.
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Absolut inte.
Varit otrogen: Ja, men det var länge, länge, längesen. Många år.

FAVORIT:
Låt just nu:
Apologize med Timbaland.
Pryl: Datorn.
Film: Step up :)
Bok: Den vita massajen
Lärare i skolan: Måste vara Martin.
Plats: Hemma är alltid bäst!
Frukt: Usch. Satsumas om jag måste välja.
Dricka: Vatten kommer allid först, annars sockerdricka om det ska vara dricka, dricka.
Ha på mej: Mysbrallor & linne.

JAG HAR
Opererat mig: Jepp, det har jag.
Cyklat omkull: Jorå, haha.
Sjungit i duschen: Hehe, jo, hoppas ingen har hört det bara.
Hoppat bungyjump: Nej, är glad om jag slipper.
Fobi för något: Småkryp, getingar, bromsar, mygg, tandläkaren.
Sett någon dö: Nej tack & lov.
Varit på begravning: Ja.
Sagt att jag hatar någon: Ja, när jag var yngre. Det står jag inte för idag.

LIVET:
Svart eller vitt: Vitt.
Skriva eller tala: Skriva.
Öl eller cider: Falcon!
Nagelbitare: Näe.
Mobil eller ipod: Luren.
Snygg eller charmig: Charmig, of course,
Lösgodis eller choklad: Bilar, bilar!
Frukt eller grönsaker: Grönsaker = gurka
Film eller serie: Både och, får man välja det?
Festa eller softa: Samma här då, får jag välja båda?
Sommar eller vinter: Vinter!
Fredag eller lördag: Lördag.
Ljus eller lampa: Fel. Ljus OCH lampa.
Kärlek eller vänskap: Helst allt i ett paket.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits