alltså.

Nej nu blir jag ärligt talat förbannad. Det är så här, att de på mitt jobb ska börja försöka med att inte ta in så mycket vikarier eftersom att det är väldigt dåligt med saker att göra. Jag förstår det. Men. Sist jag jobbade så frågade chefen mej om jag ville jobba, ifall det skulle behövas, på måndag. Alltså, imorgon. Självklart ville jag det och vi bestämmer att de ska ringa till mej när det är färdigt med hur det blir. Ingen hade ringt fram till idag så jag ringde till jobbet själv och då säger de att en annan vikarie har fått turen. VA FAN. Hon kan ju inte fråga mej om turen, jag tackar ja och sen ge bort den till en annan. Det här är bara inte sant. Sådant här gör mej pissed. Det har förmodligen blivit något fel i kommunikationen på jobbet men det ska inte få hända.

Fii fan så dåligt.

Så säger ni;
Postat av: Bara jaaaag

Jag håller med... jävligt illa.

För övrigt var jag på Rockland

Du var väl på 30+ misstänker jag.

2007-10-21 @ 20:47:52

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits