att lira lite wii!

Fan vad skoj vi har, enligt mej. Haha.

Jag, Linda å Sofie sitter å dricker öl och lirar Wii! Hur skoj som helst ju!
Min älskade lillebror var så snäll så att han lånade ut det åt mej idag, det var väldigt gulligt kan jag tycka.
Vi har ju skoj som tusan å det är värt mycket det!

Men vi fattar inte riktigt hur det kan fungera så här.
Skithäftigt.
Jag ska fan spara ihop pengar till ett ´Wii.
Så är det bara!
Uj vad skoj jag ska ha. Fniss!

Blir väl hotellet om någon timme.
Ses där!!

Så säger ni;
Postat av: Malin

Sorry att jag "bangade" ur. Men jag tror att jag skulle ha varit en seg deltagare...
Nästa gång.... tänk på mig då!!! Jag vill gärna egentligen vara med och spela spel och ut på hotellet sen... kanske bara inte när jag är trött som en gnu i kroppen...

2007-10-06 @ 23:55:13

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits