ett smart drag.

Jag gjorde ett smart drag idag, jag bojkottade vårdcentralen och ringde direkt till barnläkaren i stan. Fy fan vad jag är bra, helt ärligt. Vi fick åka direkt, bums till barnakuten i Västerås och där satt vi på ett rum.. från klockan 10 till 17. Jag, eller vi, har haft roligare än så. Inte en leksak förutom ett trasigt gammalt flygplan kunde de ta fram till Vicce. För tänk om han skulle smitta! Men herregud, kan man inte tvätta leksakerna? Som tur var så hade jag morsan med, inte skoj att åka själv, och hon åkte och köpte en truck till Vicce. Det blev provtagningar och provtagningar. Den enda som inte blev till att bli tagen idag var avföringsprovet. För han bajsade inget där. Såklart, eller vad? Men skönt ändå, att det lugnat ner sej. Nåja, svaren på alla blodprov visade att han förmodligen har en tarm-infektion och EHEC-prov ska inlämnas. Hjälp. ... Över 39graders feber fortfarande men inte lika loj + att han har fått behålla kvällsmaten i nu två och en halv timme. Det vänder! Jag hoppas det vänder!


Håll tummarna med oss.

Så säger ni;
Postat av: Angelica

Åh lilla Vicce då! Ge hon en jättestor puss från oss!!! Vi vill gärna komma och busa med honom så fort han är piggare!=) Puss

Postat av: just me again.... Mmmhmmm

Skönt att du fick komma iväg iaf och få det uppkollat. Bättre att ha det svart på vitt så man vet vad man jobbar med och emot.
Kram till dig och lillkillen

2007-10-01 @ 23:30:29

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits