jädrans skit.

Vicce är fortfarande sjuk. Var precis in på toaletten med honom och nu är det dags att få komma till läkaren. Han har fortfarande feber och är alldeles hängig, inte så konstigt när man har haft magsjuka i FYRA dagar. Helvete. Jag blir så orolig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det kanske inte är magsjuka, det kanske är något annat?

Mina misstankar blev något starkare när jag nyss pratade med dagis och de säger att ingen annan varit sjuk. Tar de inte in honom idag så blir jag galen, tamefan. Då blir jag vansinnig. Också.


Fuck.

Så säger ni;
Postat av: annica

Ojj!!! Ja nu måste ni ju få komma in och se vad som är "fel"!!? Fy vad jobbigt! Hoppas att ni får ngt svar nu! HÅLLER TUMMARNA FÖR ER! pussar!!!

Postat av: MemyselfandI

Och jag kom på.... jag jobbar jue... har inte kollat hur jag jobbar iofs.... men det skiter sig nog...
och vad det gäller vicce så jooo du borde nog få honom uppkollad nu. De tala ju om nå resistenta magtarmbakterier på tv häromkvällen.... Ujja mena inte att skrämma upp dig nu.
Kram från lilla mig... som sitter hos svärmor därav ip-adressen.

2007-10-01 @ 15:44:48

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits