jag, ja jag.

Jag är en makalöst bra människa. Tänk vad jag kan lyckas med bra saker. Det här är på riktigt, det är inte ironi. Lite stolt över mej själv är jag allt! .. Har lite mycket pannknack sen igår, det känns väl sådär. Världen snurrar omkring mej och jag mår halvt illa. Fick ingen snus förrän klockan tolv idag! Det var jobbigt. Har inte ätit frukost och inte  druckit kaffe. För jag kom precis hem. Men nu är det tio minuter kvar tills jag får hämta min pizza. En Viking Kebab kommer att göra susen idag! Jajamen.


Och tänk vad jag är sugen på att faktiskt hänga ut namn och bild.
Jag kanske skulla göra det? Hehe.

Så säger ni;
Postat av: Anonym

Hänga, hänga, hänga.... *skanderar*

Ja alltså namn o bild... vad har hänt??? nyfiken gul jue

2007-10-21 @ 21:04:58

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits