jag tänkte, bara..

..en liten, jag har ju inget att göra, så.

FEM SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre?
Nix. Trivs med min längd.
2. Skulle du vilja väga mer?
Ja något kilo muskler, skulle jag vilja ha.
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Det beror väl ändå helt på orsaken? Knepig fråga.
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Kommer Brad Pitt och erbjuder sej så är jag ju inte den som är den, som säger nej...
5. Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nu?! Mitt på ljusa dagen? Nej. Och dessutom har jag Vicce hemma.


TIO KAN

1. Kan du röra på öronen?
Näe.
2. Kan du slicka dig på näsan?
Ja. Det kan jag. Hah.
3. Kan du kolla i kors med ögonen?
Jovars.
4. Kan dina föräldrar lita på dig?
Jupp.
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Haha. Nej! Möjligtvis när jag sover.
6. Kan du va på en fest utan att dricka?
Ja, men... Så roligt är det ju inte att titta på alla andra som festar och har skoj.
7. Kan dina vänner lita på dig?
Yes. Självklart.
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln?
Ja, jag vill ha en piercing där!
9. Kan du suga?
Ehh. Hur ska jag tolka denna fråga? Jag kan ju dricka ur sugrör?
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Jo. Men det beror på vilken affär det är.


FEMTON HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Jag och Annelie har ju försökt ett par gånger, haha.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Det  vet jag inte. Inte som jag minns.
3. Har du syskon?
Jao. Robin, Fredrik, Dennis & Malin. Tre halvbröder och en ingift syster.
4. Har du någonsin haft sex med någon?
Det har hänt.
5. Har dina föräldrar ljugit för dig?
Mycket troligt men om vad vet jag inte.
6. Har du varit full den här månaden?
Ja.
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Lite :P
8. Har du borstat tänderna den senast timmen?
Nej, det var i morse det.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Jo?
10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Ja?
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Vad är grejen med just 4 år? Men jo, det har jag.
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Ja.
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Jo...
14. Har du haft sex med mer än tre personer?
Inte på samma gång.
15. Har du ljugit på någon fråga än då?
Nix!

TJUGO VEM.

1. Vem är din bäste vän?
Har många jag skulle kunna kalla det.
2. Vem älskar du?
Vicce älskar jag mest av allt! Annars min familj.
3. Vem hade du senast sex med?
Privatliv var inte något man fick ha här?
4. Vem vill du bli full med?
Ser  fram emot nästa helg med fest i stan hos Sofie. Eller Karlsson.
5. Vem är den bästa artisten?
Hmm. Eminem är ju grym men det finns många bästa...
6. Vem pratade du senast i telefon med?
Min farsa, eller Vicces farsa. Nån av dem var det.
7. Vem har du en liten crush i?
Ingen just för tillfället.
8. Vem är snyggast i hela världen?
Uj. Colin Farrell kanske? Fast jag har inte sett alla människor i hela världen.
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det?
Mina syskon, Vicce eller mina föräldrar. Eller till mej själv! Är det möjligt?
11. Vem är din bästa kompis?
Vad är skillnaden på bästa vän och bästa kompis?
12. Vem vill du prata med?
Ja, du.. :P
13. Vem sov du senast med?
Viccepicce
14. Vem såg du senast full?
Humdidodidum..
16. Vem vet allt om dig?
Ingen annan än Jag! Annars skulle det väl vara min syrra, då.
17. Vem kysste du senast?
...
18. Vem Kramade du senast?
Vicce!
19. Vem kan berätta allt för dig?
Den som känner för det.
20. Vem kan du berätta allt för?
Syrran!



Jaha, det var det.
Då återgår jag till Beethoven2 som är på teve, då.


Så säger ni;
Postat av: Anonym

http://www.blocket.se/vi/13716386.htm?ca=9_s

2007-10-13 @ 15:05:58

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits