men VART är snön?!

Jösses. Var helt säker på att det skulle ligga en fin decimeter med snö på marken idag när jag vaknade. Jag och Vicce sprang upp här för en kvart sen... Och vad besvikna vi blev! Det har kanske varit för kallt, vad vet jag. -4,5 grader nu. Brr. Vilka problem jag fick på en gång med vad jag ska sätta på vicce för kläder till dagis.

Skitkrångligt ju.


Själv ska jag jobba. Jag gillar det här. Det flyter ju hur bra som helst.
Niice att vara ledig ifrån skolan, helt perfekt att kunna jobba istället i tre hela  veckor.




Nej. Kaffe. Morgonkaffe.
Och en snus.
Mm.

Så säger ni;
Postat av: Junitjej

Jag är glad att det inte är någon snö än!

Postat av: Malin

Och det var ju stjärnklart igårkväll... det behövs la lite moln för att det ska kunna snöa... hihi

Men snacka om att du skrämde skiten ur A. Hon nojjade om snö sen resten av kvällen... *ler*

2007-10-11 @ 08:27:27

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits