nu handlar det om mej!..

VAD HETER DU? Roos.
VAR BOR DU? I ett radhus med 3 rum och kök, ute på sköna landet.
TRIVS DU DÄR? Jodå, helt okay! Kan bli lite ensamt, men...
SENASTE KONSERTEN? Räknas Pumpbolaget? :P
FESTAR DU MYCKET? Njae, inte överdrivet mycket.

SPRIT, VIN, CIDER ELLER ÖL? Öl eller smirnoff.
ANTAL KUDDAR I SÄNGEN? Tror det ligger 4a sköna kuddar i min säng.
ÄTER DU FRUKOST? Om? Annars storknar jag! Är ruggi't hungrig när jag vaknar på morgnarna.
BLÄCK ELLER BLYERTS? Jaha, jag är ju vänsterhänt så jag lär säga bläck.

MOBILOPERATÖR? Halebop.
MC DONALDS ELLER BURGER KING? McDonken, älska McD! Haha.

MÜSLI ELLER CORNFLAKES? Näe, alltså. Tänker strejka och inte välja något av dem.
DRICKER DU BLÅ, GRÖN ELLER RÖD MJÖLK? Grön. Lactosfri grön mellanmjölk.

VAD ÅT DU TILL FRUKOST? Kaffe och guldkorn.
HAR DU HAFT SEX IDAG? Nej!
NÄSTA MÅL I LIVET? Plugga färdigt och att äntligen få börja arbeta.
HUR SVARAR DU I MOBILEN? "Roos" "Tjo" "Jaha" "Hej" .. Finns ju massor av sätt som jag svarar på.
VEM RINGDE DU SENAST? Tror närmaste bestämt att det var Sussi.
VAD SA DEN DU PRATADE MED? Ja, vi babblade en massa skit som vanligt,
ANTAL TIMMARS SÖMN INATT? Ehum, skulle säga ca 7.
TYCKER DU OM DIN PAPPA? Min pappa är grym! Älskar honom.
BRUKAR DU KOMMA I TID? Okey, det beror på vem vi frågar eller vad jag ska göra. Till jobbet är jag alltid i tid.
VAD HADE DU I DIN MUN SENAST? En flaska med sockerdricka som innehåll.
HAR DU BRA KONDITION? Haha, kan man önska sej det i julklapp?
NÄR MÅR DU BRA? När jag har folk omkring mej som gör mej glad, eller bara av att ha Vicce hemma.
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST? Vad jag vet så var det min brorsa som tog ett snyggo-foto på mej.
HUR KÄNNER DU DIG NU? Trött och uttråkad, men inte på grund av  det här. Än.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Jag har nog kläder med alla färger. Svart, annars, kanske.
KAN DU LAGA MAT? Ja men jag kan även bränna makaroner :P
VAD PLUGGAR DU? Till uska.
ÄR DU SMART? Självklart!..
BLIR DU BRA PÅ KORT? Hell no.. det har jag ärvt av min mamma.

ÄR DU AKTIV I SKOLAN: Jajamensan, jag hänger kvar.
VAD SAKNAR DU? Någon att kramas och se på film med. Ibland.
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST? Vet faktiskt inte, helt ärligt.
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET? Nej?
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Helt okay. Nu ska jag inte bara klaga här.
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN? Kaffe :)
RAKAR DU BENEN? Jaaa. Men nu är det 1½ vecka sen. Måste ta tag i det, bra påminnelse där.
ÄR DU NYTTIG? Jag lever på Ahlgrens Bilar.
NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG? Oj. Allt mellan 21-00.
PROJEKT JUST NU? Projekt? Mitt stora projekt är att hitta ett billigt Wii att inhandla. Men det är bara just nu.
VAD BORDE DU GÖRA? Dricka vatten, för jag är törstig som tusan.
VAD VILL DU GÖRA NU? Se en bra film, är jag riktigt sugen på.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Jodå, det har jag. Ett par, tre, fyra, fem kanske.
JAY LENO SHOW? Ibland - ibland inte!
VARFÖR HÅNGLAR MAN? Varför? Hm. Av kärlek och/eller kåthet? :P
ÄR DU BLYG? Är det någon i närheten som det finns anledning att vara blyg inför, så - ja, definitivt.
ÄR DU POLITISKT AKTIV? Nej.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG? Klockan ringde 05:45. Huh.
VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA? Hehe. Blockflöjt?
VILKEN IDROTT SYSSLAR DU MED? Jag brukar se hockey och fotboll på teve, och jag lirar ju Wii. Eftersom jag får träningsvärk av det så borde det få räknas (men vi behöver inte prata om att min fitness-age ligger på 59 år, va?)
VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL? Nintendo Wii's Wii Sports eller Wario? :P Men det finns ju många som är skoj! Need for speed är inte fel det heller, inte Colin McRae och inte .. SuperMario. Fniss.
VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV? Njae alltså, brev på posten som inte är räkningar är alltid skoj men det är mail också, när det inte är reklam.
HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV? Näe.
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET? Jajamen.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Inte mycket.. Och det suger. Jag tycker ju öl är gott :/
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR KILLE FÖR EN DAG? Undersöka snoppen, hur det känns att onanera och ha sex och sånt skoj, haha. Och vara med på ett äkta grabb-snack! Jag vill veta hur en grabbkväll funkar, vad man pratar om. Sånt som man som tjej aldrig kommer få veta...
ÄR DU FEMINIST? Det vette fasiken.
HAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL? Stjärnor?

BRUKAR DU SMINKA DEJ? Ja, men inte varje dag. Jag är naturligt vacker! (muha)
VEM/VILKA HAR BETYTT MEST FÖR DEJ I DITT LIV? Vicce och mina syskon.
ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? Mjo. Men det skulle kunna vara roligare!.. Det skulle kunna vara snö och jag skulle kunna äga en skoter och jag skulle kunna ha en karl att pussa på. Men annars så, jag är nöjd, tack!
OM INTE, VAD VILL DU ÄNDRA PÅ? Hörru du, jag vill börja träna men har inte kommit på hur man gör än.

HAR DU STADIGT SÄLLSKAP? Nix.
VAD VILL DU JOBBA MED? Människor. På ett eller annat vis.
HAR DU TRÅKIGT JUST NU? Mnja, både och. Lite rastlös.
VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA? Vicce! ...
VAD ÄR DET ROLIGASTE DU GÖR NÄR DU ÄR LEDIG? En hel dag bara för mej själv uppskattar jag emellanåt, en hel dag med Vicce eller en hel dag med kompisar. Beror helt och totalt på hur jag känner mej.
VAD I LIVET ÅNGRAR DU? Att jag litat på vissa människor som sedan visat sig vara skitstövlar.
VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK? Oj... väldigt blandat. Allt, skulle jag kunna dra till med!
KATEGORISERAR DU DEJ SJÄLV I NÅGON STIL? Nej.

ÄR DU BORTSKÄMD? Nja.. Kanske. Eller jo. Lite. Av mamma och pappa, fortfarande vid 25års ålder. Haha.
ÄR DU TRÖTT? Ja, ganska. På det här just nu om man får säga så.
VAD GÖR DU IMORGON? Hänger med Sussi till Västerås på dagen, skriver prov och förhoppningsvis något roligt på kvällen.

DAGENS TANKE!
Även den starke måste ta i när han skiter!..

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits