okey, det ger sej.

Jo jag tror det nu, igen. Att det börjar bli bättre. Han fick behålla maten igår igen. Hela dagen. Fast det fick han ju i förrgår också men nu är åtminstone febern nästan helt borta och han verkar vara piggare för nu vill han åka till pappa sin igen. Och han stannade till och med kvar där i fler timmar igår kväll, de andra dagarna har han kommit hem efter en 20-30 min igen, för han har inte orkat vara "borta", tror jag.


Jag fick upp mina persienner här om dagen som jag köpte för längesen. Med hjälp av just Vicces pappa, det var snällt. Hade tjatat på min pappa i fler veckor men han hade aldrig tid, och jo, jag brukar fixa sådant där själv men den här gången fattade jag absolut ingenting. Det var ett helt företag för att få upp de  där. Men det jag skulle komma till... Köpte ek-persienner till vardagsrummet, skitsnyggt blev det! Och sen köpte jag en vit (?!) persienn till sovrummet. Hur i hela h-vete tänkte jag då? Allvarligt. Det är ljusare där inne än vad det är ute nu, så jag vaknar av det på morgnarna. Det får bli till att köpa en mörkare, alltså. Eller en rullgardin. Jag skäms ibland, för att jag är så blåst! Dumt, var det.



Nu missade min prins Dora på teven, trots att jag försökte väcka honom så ville han sova.
Han kommer att bli tvärarg för det, idag igen. Men det löser sej.
Jag älskar dej, mest av allt min prinskorv ♥
Du är det bästa jag vet, det bästa jag har!
(mamma, jag veet... säger han, när jag säger det, hihi)

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits