okey, det här med Idol.

Jag vaknade för inte så längesedan, har bara duschat, gjort kaffe och fixat resten av frukosten innan jag satte mej här. Vicce ser ju på Dora och Postis Per så då passar jag på lite.

Det första jag gick in för att titta var på Expressens sida och då ser jag att Evelina har åkt ur Idol!
Hur tänker folk? Hon var väl den med pipa på riktigt. Vem kan sjunga som hon, då?
Nej, sådant där kan göra mej riktigt irriterad. Visst, Amanda, Daniel och Marie är riktigt bra de också.
Det var bara det att jag trodde att de 4 skulle klara sej till slutet. Jag som gillar henne.
Suck. Jo, Andreas är också bra men jag vet inte.. Popstjärna? Hans röst är underbar.
Det kanske räcker. Vad vet jag?

Tydligen ingenting.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits