så var det och så blev det.

Skulle till Västerås för en timme sedan men det blev inte så. Jag åkte och hämtade Vicce på dagis och sen åkte vi hem. Mina sviter efter att inte ha fått sovit under natten som varit gjorde att jag inte orkade. Eller, jag hoppas att det beror på det iaf. Så jag inte gått och blivit sjuk, för det orkar jag absolut inte. Det konstiga är att jag mådde tipp-topp nyss. Stackars Vicce tycker att jag är skittråkig, jag klandrar honom inte. Morfar kommer och hämtar honom om en liten stund, det är bra, då får han vara där och leka medans jag ligger å sover .

Fy fan vad det märks bra att jag börjar bli gammal.
Hjälp.


Så säger ni;
Postat av: Anonym

Ja visst gör det, för tjejer börjar att bli gamla redan vid 21, för då börjar allt att hänga på dom :D

2007-10-23 @ 19:45:45
Postat av: Fröken Roos ~

Uj Uj. Där ser man! .. Schysst. Dags att börja hålla sej hemma, kanske..


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits