snart hemresa.

Är strax på väg hem från morsan efter en dag med Wii. Jävla tjat på mej om det. Det blev inget Västerås, allså. Lika bra det, där sparAde jag ett par dollar. (heter det sparde?.... har ändrat nu, min hjärna och var inte riktigt överens där, vad det verkar)

Halv fem ska Vicce åka till sin farsa, så vi måste åka hem om en kvart eller så.
Undrar vad jag ska lyxa på med för middag ikväll?
Det är något som återstår att se.


Om någon har ett förslag så är det gratis att lämna sådant.


Så säger ni;
Postat av: Beebop belola....

Sparade heter det....

Jupps... och det borde välan du veta hahaha (eller iaf vet) eftersom du precis som jag är språkfacist...

2007-10-12 @ 21:02:55
Postat av: Fröken Roos ~

Haha ja, nu när det säger det så! Det blev totalstopp i hjärnan... Den fungerar inte. Önskar jag kunde skriva "fungerade inte" men, suck.. Än står det till. Vad gör du??! Jag kliver över på din blogg.

Postat av: A beebop belola she's my baby...

Och så kommer jag med ännu en korrekturläsning då... hihi

"min hjärna och JAG var inte" heter det väl iallafall... *asg*

Själv borde jag sussa nu... men har tittat på Jordan rättsläkare

2007-10-13 @ 00:32:37
Postat av: still me

Och jag har stavat fel... fascist heter det kanske?

Nä orka bry sig så här dags på dygnet

2007-10-13 @ 00:33:53

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits