städa = åhhh.

Som det ser ut här hemma nu. Det ligger leksaker överallt, bordet är skitit efter frukosten och det betyder att jag verkligen måste ta tag i det här och städa. Jag vantrivs med att ha det på detta viset. Måste även fjäska för farsan så att min ena soffa försvinner ut härifrån. Kan inte ha dubbla möbler här inne, det är ju stökigt hela tiden på grund av det.

Inte vet jag hur jag ska möblera heller. Känns som om rummet är för stort för min lilla teve. Haha.
Nej, lär ta tag i det här med teve, alltså. Min 21tummare gör liksom att jag lär kapa av rummet, ställa soffan på mitten för att ha en chans att överhuvudtaget se vad det är på teve när jag ska titta. Kan inte ha det så, ska jag köpa ett Wii i framtiden så lär jag ha en större teve först.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits