tjuvlyssnat.

Blue har skrivit en massa om tjuvlyssnat, så jag blev tvungen att gå in och läsa lite...



"Vaaad? Han fick ju ett glatt paket av gladpack!"
Torget, Sala.

Två tjejer ~17 sitter och pratar om killar och vad som har hänt under den gångna helgen.


Tjej1 (nyfiket): Hade du sex med den där killen efter festen i lördags?
Tjej2: Såklart jag hade det!
Tjej1: Men ni använde väl kondom?
Tjej2 (tvekande): Nja, på sätt och vis...
Tjej1 (irriterat): Vad menar du?!
Tjej2: Vi hade inga kondomer, så jag lindade plastfolie runt den...

Så säger ni;
Postat av: Blue

Hihi...

Asså ungdomar av idag... hehehe

Postat av: Blue

Fin länk... hihi

För att fatta... se mitt inlägg goddag yxskaft del 2

tjingeling..hoppas din dag är bra trots avsaknaden av jobb

2007-10-22 @ 13:15:27
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits