vilken jävla natt.

Fy fan, säger jag bara. Jag har sovit 1 timme och 45 minuter i natt. Det är allt. Fattar inte  vad som hände, varför jag inte kunde sova. Jag har en känsla av att jag kanske har sovit för mycket på sistone, men ändå! Gick ju och lade mej direkt efter Prison break men sen fick jag ligga där å glo. Timme efter timme tittade jag på den där klockan. Till slut hoppades jag bara att den skulle ringa så det var dags att gå upp, ligga så där och krångla, vad är det för mening? Hoppas att ingen tänker diskutera eller munhuggas med mej idag, för man blir ju inte att leka med när är trött as hell. Och det där med att kvinnor skulle vara tjuriga av naturen vet jag ingenting om! (tur att det inte märks att jag inte är strålande glad för tillfället, haha)

Så säger ni;
Postat av: Junitjej

Vad jobbigt att du inte kunde sova!


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits