70% har sökt på teliareklamen.

Minst 70% av alla som kommer in på min blogg genom en sökmotor har sökt på "teliareklamen". Det är ju lite roligt då man är en stolt syrra. Tjat, tjat, tjat om det... Så vi får väl hoppas att det är brorsan de söker efter, ha ha.


Annars är det  ganska lugnt. Har nyss varit i skolan och skrivit prov, det gick sådär..

..men VG och MVGuppgifterna fick man med sej hem så de ska jag väl göra nu.

Förutom det så is min hals killing me. Jag blir galen! Det känns som om jag har ett
enda stort blåmärke i halsen. Stackars mej. Det är säkert, det är synd om mej.
Väldigt irriterande att ha en halsmandel som ligger mot tungan hela tiden,
blir lätt illamående av det. Isch.


Men men. Mot kaffebryggaren och lite glass. Och nåt mariekex.
Sen ska väl halsen vara botad.


         det här är alltså min brorsa...



jag skojade! lugn.


    det här är han. på riktigt.




   och det här är min prinskorv!! Älskar dej ♥

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits