älskade pappa.

My lovely father lagade bilen igår, med hjälp av Allan. Vet inte vad de gjorde, antagligen något med tändstiften och nu går det. Den lägger av i korsningarna men det hoppar inte, inte studsar den heller och den ger gas all the way! Härligt. Nu ska jag inte gnälla något mer på den gamla bilen. Den tar mej framåt och det är precis vad jag behöver.

Så jag tackar och bockar.

Idag ska han komma hem till mej och hjälpa mej lite mer.
Det är tur jag har min pappa, utan honom skulle jag inte ha klarat det här.


Och imorgon kommer min älskade mamma och skänker mej möbler.
Eller. Det är inte hon som ska skänka mej, det är min morbror från Sthlm.
Min ena morbror från Sthlm, båda två har ju gått och blivit fjollträskare av någon konstig anledning.
Nåja, morsan och hennes karl ska åka dit för att hämta hem det åt mej.
En soffa, en säng och ett vardagsrumsbord. Tack och bock åter igen.
Mamma ställer upp hon också, jämt. JÄMT. Jag skulle inte få mat varje dag i en månad
utan henne. Jag skulle inte kunna ta mej nånstans heller, för den delen.

Tack för att ni finns. ♥


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits