det blev oavgjort.

Brorsans lag lirade oavgjort mot Hedemora. 3-3. Det var ojämnt med skotten bara, Sala hade 30 skott mer på mål än Hedemora så man tycker att de borde ha vunnit. De var mycket bättre. Och brorsan var en av de bästa, precis som vanligt. Det roliga när jag skriver det, är att det faktiskt är så - på riktigt. Ingenting jag hittar på bara för att det är Brorsan, ha, ha. .. Vicce satt rakt upp och ner och tittade på matchen, förutom en liten stund där han insåg att han höll på att somna, då härjade han runt lite men han lugnade ner sej. Han hade inte ens tid att öppna godispåsen för att han skulle se hockey. Prinsen då! He, he. Han ropade och hejade och hade sej.. "Kom igen, Sala!" "Heja Sala!". "Passa till Fredrik då!" Haha. ... Min älskade, älskling.

Idag, innan vi åkte till dagis, tittade han på mej och sade;
"Mamma, vet du?"

- Nej?
"Jag älskar dej!".


Det är vid sådana tillfällen man inser att man har det riktigt, riktigt bra.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits