det värker.

Det gör ont i min hals, i mina små söta (not) halsmandlar. Jag vill inte ha halsfluss, jag är trött på det, jag hatar det. Hatar är ett stort ord men det beskriver mina känslor för halsfluss perfekt.

..


Annars har jag precis lämnat av Vicce på dagis, han får vara där till klockan två idag. Jag behöver fila på mitt psykologiarbete som jag försöker få till. Kan inte skryta med att det går bra heller för jag har inte fått intervjua min person över 65 år än. Det är inte så lätt när människan är på lyset när man ska försöka... Får hitta någon annan, har jag en känsla av.

Tänk att jag ska till och bli undersköterska.
Tänk att jag efteråt kommer att kunna plugga vidare till det jag vill.
Tänk att jag har tagit tag i det.
Tänk att jag är på väg!..


Fuck vad stolt jag är över mej själv. Fruktansvärt stolt.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits