finfrämmande.

Brorsan, Dennis, kom och hälsade på till slut. Idag! Jätteskoj ju. Han kom hit och åt mat med oss. Fish nuggets och pommes.. mums. Vi har saknat honom så mycket. Vicce säger det varje dag, hur mycket han saknar honom och att han vill att han ska komma hit så att de kan brottas. Hehe. Brottning och hockey. Det är hans intressen hemma hos mej. Samma hos pappa sin men med tillägg traktor och skördetröska.


Är så skönt att jag fått haft honom hemma nu, i fler dagar. Allt flyter på lite roligare när han är hemma.. eller lite. Mycket roligare. För utan honom är ingenting roligt. Min älskade lilla skrutt. Det är så roligt att få hämta honom på dagis också, att få möta honom där och se hur glad han blir när jag kommer. "Det är MIN mamma". Skönt att någon är stolt över mej :) Jag är stolt över honom också! Han är min, min prins.


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits