just ja, utmaningen!

Jag har blivit utmanad att skriva ner 8 saker om mig själv som jag är dålig på. Det kan ju inte vara särskilt svårt, tror jag. Nu utmanar jag Blue och Angelica. Är ni redo?

  1. Jag är kass på att laga mat. Med fantasi. Pulvermos, makaroner, köttbullar och lövbiff är jag däremot expert på. Och ja, jag skäms över det.
  2. Jag är sämst på att röra på mej, jag tar bilen överallt och skulle verkligen, verkligen behöva den där promenaden som alla pratar om.
  3. Min självdisciplin och jag är inte på samma nivå, idag när jag har en hel dag att plugga på så sitter jag här och skriver detta istället, t.ex..
  4. Att komma ihåg saker är inte riktigt min grej (som denna utmaning), jag glömmer att ringa viktiga samtal, glömmer viktiga datum och jag glömmer att svara på sms.
  5. Trots denna glömska med sms så är jag bäst på att göra av med pengar på mobilen, och det är väl ingen bra egenskap? Jag är sms-beroende.
  6. Sen har vi det här med att fylla på tanken i bilen innan man får soppatorsk. Jag väntar alltid in i det längsta med det..
  7. Pengar. Spara. Finns inte i min värld. Jag är s.ä.m.s.t. på det. På riktigt. Har iofs inga att spara med, men ändå.
  8. Tvätta fönster! Har inte tvättat mina fönster en enda gång sen jag flyttade hit för två år sedan. Haha.

Så säger ni;
Postat av: Blue

Jag har antagit utmaningen


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits