magsjuka. oäck.

Det är inte roligt med magsjuka, alltså. Min lilla Vicce har åkt på det nu. Plus förkylning med feber. Stackars liten. Han är helt slut för tillfället, får inte behålla någonting. Och jo, det oroar mej lite men jag hoppas att det blir bättre nu efter att han har fått sova. Min prins, min skatt! .. Önskar man kunde göra någonting men man finns åtminstone här, det mesta man kan göra det. .. Han har sovit i snart 2½ timme, han brukar aldrig sova så länge. Max 30 min när vi är hemma. Han fryser konstant och febern bara stiger och stiger. USCH. Vill inte att han ska vara sjuk!


Just nu vill jag att han ska vakna, för jag vill krama på honom.
Men jag tänker inte vara så egoistisk att jag väcker honom.

Nu ringer Linda på luren. BRB:

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits