nu tar vi det lugnt.

De som kommer ihåg mitt förra inlägg om Persbrandt vet vad jag menar med jag skrev för någon timme sen.
Inget folkhets mot mej nu. Okey? ..


Jag har fastnat för facebook. Inte bra. Jag fastnar lätt för saker och ting as a matter of fact.
Annars har vi det bra, jag och min finne som sitter mitt på pannan. Varför sätter sej dem alltid mitt i pannan? Eller mitt på näsan?.. Konstiga idéer de har för sej.


Nu ska jag ladda för främmande, ladda för idol och ladda för åkning till morsan.
Faktiskt.

Så säger ni;
Postat av: annica

håller med dig! De sätter sig alltid fel! haha, de böhöer ju inte synas om de nu ska envisas med att komma! hehe!

Postat av: Fröken Roos ~

HAHA. Förlåt, men jag är bäst på få en sak till en annan.. :P ... Lyckades inte stava till det ordet bara. Haha.

2007-09-07 @ 08:25:28

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits