playhouse.

Haha. Jag kan inte ha roligare idag tror jag, hur ska jag kunna göra något skolarbete när det är så mycket bra på Disneychannel? Kanske ska slå av teven och stänga ner Facebook. Sitter där å leker. Nörden Jag är på G igen, skönt att se att den delen av mej fortfarande finns kvar. Hehe.

...


Något roligt för er vore att se hur jag ser ut just nu, när jag ligger här i soffan under två täcken med en tjock tröja under en annan tjock tröja och mössa på huvudet. Det är något fel på min värme. Skulle behöva ha en sådan där snokvärmare också, för min näsa är iskall. Snart är den blå. "Knacka på rören då". Knacka på rören? Vilka jädrans rör? Jag är iofs en sådan person som fixar det mesta själv men att knacka på några rör på ett element utan att ens veta vilka rör och varför gör mej förvirrad.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits