same shit, different name.

Ja, jag pratar alltså om dagarna. Torsdag och fredag. Ska jobba idag också. Det var hur skönt som helst att få komma till jobbet igår! Hade jätteroligt och jag trivs verkligen jättebra där, på riktigt (bara för att ni ska förstå).
Idag har jag dock ett mindre större problem. Jag ska skriva prov idag är det tänkt, samtidigt som jag ska jobba och det går ju inte ihop som jag kanske har förstått själv. Det är bara att hoppas att jag får skriva provet någon annan dag annars vet jag inte vad jag ska ta mej till.

Är åtminstone snart klar med psykologiläxan! Helskönt. Har det krångligt med att hitta mer information än vad som står i boken, men det ska väl lösa sej på ett eller annat vis...


Nej, dags att söka på internet. Nu. Innan jobbet. Jag tänkte blir färdig.

Have a nice day!

(varför blandar jag svenska å engelska så mycket?)

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits