workin' class hero.

Har varit där idag. På jobbet. Ja, och jobbat naturligtvis. Fan vad bra jag mår av att jobba, av att umgås med arbetskompisarna och av att träffa pensionärerna. Underbara människor!..

Saknar mitt jobb så mycket.
Hoppas att detta pluggande ska gå snabbt.
Vill arbeta, inte plugga.
Även om det är roligt att plugga så är jag glad
när det är över så att man får mer jobb och
samtidigt har rätt att söka jobb.


PENGAR.

Jag kanske måste byta boende.
Inte roligt.

Så säger ni;
Postat av: Malin

Tack för ditt erbjudande via sms... jag har läst och begrundat... såg det tyvärr inte på en gång... men jag kanske tar fatt på erbjudandet. Om det fortfarande står kvar?
Tänker på dig också...

2007-09-27 @ 09:10:41

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits