friisk.

Idag är jag inte sjuk längre!
Inte enligt febertermometern iaf :)
Men jag har sjukskrivit mej idag också,
är helt hundra på att kroppen behöver en dag med vila efter febern.
Vill inte bli sjuk igen p.g.a. för lite vila, inte.

Sitter här och saknar Vicce och ser/lyssnar på The Voice morgontv på Kanal 5.
As always! .. Vicce saknar jag för att han är hos sin pappa. Jag tycker att han
är där jämt, tycker inte att jag träffar honom nånting längre. Om det är jobbigt?
Det är bara förnamnet. Antar att det är så här det blir när man inte lever ihop.

Och när han väl är hemma så är han arg för att han varit borta mycket.
En ond cirkel. .. Imorgon ska iaf jag och Vicce på kalas! Eller ja.. Det är Vicce
som är bjuden men jag tänkte jag skulle leka med de andra mammorna medan
han leker med Nora och de andra som är bjudna dit :) Det ska bli roligt!

Vad vi ska göra på söndag vet jag inte, inget inplanerat än.
Däremot så jag HANDLA idag. Pengar!! Jag har pengar på mitt konto!

Så säger ni;
Postat av: Jag som i jag

Ja självklart ska du stanna hemma o kurera dig ordentligt innan du kastar dig tillbaka i hetluften igen... bra tänkt där. *tummen upp*

/Blue

http://himmelellerhelvete.blogg.se

2008-04-25 @ 20:47:28

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits