jo just det,

Ingen som läser min blogg har väl missat att jag ett brinnande
intresse för den här hockey och inte minsta Leksands IF. Jag
säger väl som
Jensa Bergenström i sin dagbok; finns ingen tid att deppa,
på fredag ska vi slå Rögle". Ja, han sade något sådant. Klok man. Snygg man -
men det hör väl inte hit. .. Vadå deppa, undrar en del som kanske till och med
har lite svårt att stava till hockey. Jo, hörru ni, Leksand gick och förlorade mot Mora
den 1a april. Passande datum, det vet ju alla att man luras på 1a april och jag
hoppades länge att någon rolig, t.ex. Björn Gustavsson, skulle hoppa upp i rutan
efter matchen och säga; April, april, din dumma sill!" Men näe. Efter ett par tårar (ja,
jag vet. Men har man varit laddad för vinst så har man) så var jag på G igen.
Det är inte kört . Det är en massa matcher kvar och det kan fortfarande gå vägen.
Keep your head up! Det gör jag. Stolt Leksing som man är!


Ett par grötiga texter så här på morgonkvisten (jag hör fåglarna kvittra nu, det blir
verkligen fint väder idag) var väl inte så tokigt? Nu ska jag till min arbete för att greja
lite, ta hand om lite tanter står på mitt schema, Yeah. Jag älskar faktiskt mitt jobb!
Damn proud of that too!! See you!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits