läkerol arena.

Igår var jag i Läkerol Arena hela dagen.
Ja, lite jobbigt var det att vara på B*ynäs hemmaplan
men det gick över förväntan. Det gick skitbra! .. ;)

Brorsan var där och lirade, det kanske jag redan har skrivit.
Med Länslaget. Västmanlands. Helskoj ju! Kul för honom att
få vara med där. ..


Jag och Vicce har varit hela dagen idag hos min mamma. Hans mormor.
Lika trevligt som vanligt och båda brorsorna var på helbra humör när de kom
hem så Vicce visste inte vilken av dem han skulle dra sej till :P

Har iaf aldrig sett honom dra sej till äldsta lillebror som han gjorde idag.
Så himla skönt att allt har ordnat sej!

Och för minsta lillebror gick det kanonbra idag.
Proverna såg bra ut, ingenting är konstigt eller knas!

Tummen upp för hela den här dagen också!
För gårdagen med, för den delen.

Leksand vann ju mot gurkorna!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits