man ska ha husvagn!..

Jag har ju en dröm här i mitt liv, som ni vet.
Och det är att en dag få bygga ett alldeles eget nytt hus.
Det har ni väl inte missat? ..

Men jag har en till dröm. En dröm om en husvagn.
Betyder det att jag börjar bli gammal? Eller hur ligger det till med det?
Tänk att ha en husvagn som står uppe på Leksands Camping,
hur underbart vore inte det? Hur roligt skulle inte jag och Vicce kunna ha?
En sommarhelg, vi är lediga, har ingenting planerat och bara sätter oss i
bilen och åker upp till husvagnen. Underbart!!

Till husvagnen skulle jag givetvis vilja ha en hel familj,
men det är en sådan där bonus man kanske får en dag.

Tills dess;
Jag har det ganska hyffsat riktigt bra just nu också!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits