pollen.

Jag ser på kartan att sälg och vide blomman här nu. Jag känner ingenting.
Det kan vi kalla frihet! Jag ser även att björken är på G .. Den är här snart.
Det blir spännande att se om jag reagerar! Förra året reagerade jag ingenting på Gråbo.
Gråbo ska jag vara mest allergisk mot (förutom katter). ..

Förmodligen har jag gjort bort mej när jag har skrivit det här :)


Idag har jag varit hos mor hela dagen, morbror kom dit och hälsade på. Var skoj att träffa honom!
Vi pratade en massa arbete och jag fick ett par nämnvärda tips, imorgon ska jag ringa smittskyddssjuksköterskan inom kommunen och fråga varför inte vi har samma upplägg som Uppsala län har vid smitta Varför? Jo, för jag själv anser att det är ganska viktigt och för att jag tycker att det är intressant. Ska bli kul att höra vad hon har att säga om saken. .. Ingen liten skillnad är det heller! Och man vill väl ändå vara säker på att man skyddar sej så gott man kan? Just det! Mer info åt folket, säger jag.



Var hos farsan efter morsan och lirade fotboll. Körde klockan med brorsan. Huh.
Har skapligt ont i låren nu, det gör ju ont när en boll ska studsa där! Det där med att kicka med fötterna har jag inte lärt mej märkte det, det måste jag  träna på, brorsan ska inte få vinna varje gång (han försökte till och med idag att jag skulle få vinna för att han tyckte synd om mej - tror det var därför iaf :P haha. sötbror).

Och på tal om fotboll så ska Vicce på sin första fotbollsträning imorgon!
Lovely!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits