Saknat mej? ..

Huh, vad längesen jag skrev sist.
Men som ni vet så har blogg.se varit nere av någon anledning.
Nu är vi iaf tillbaka, bloggen och jag - polarna :P

Vet inte, har väl inte betett mej på något annorlunda vis för
att bloggen har varit nere, jag har mest njutit - av SOLEN.
Ja, det går inte att läsa  fel, det är sant. Jag, Fröken Roos, njuter
av att våren är på ingång fortfarande.. Inga känningar av pollen,
bara bra vibrationer av värmen. Niice! Hur det kan sluta? You'll see.
Mitt upp i allt sol-njutande har jag avverkat ett och ett annat skolarbete,
känner mej hyffsat cool angående skolan. Kan nog ta det lite lugnt och
sluta stressa ett tag. Jösses, gårdagen var egentligen en skitdag om man
ska se ur alla möjliga perspektiv men satan i gatan vad jag mår bra!
Det får man säga va? Ni vet, jag mår så bra att jag har lust att skrika det;
FAAN VAD JAAAG MÅÅR BRAA!" Sen om någon applåderar eller ringer efter
hjälp, det .. Det.. Ja, det visar sej väl! Nähej ni, dags att go to the work.
Make some nytta. Jag tror på strålande väder idag, trots låg temp på morgonen.
En plusgrad. Asch, det ordnar sej! .. Ta det lugnt och God morgon!

Så säger ni;
Postat av: Natalie B

God morgon!

Du är välkommen att delta i min tävling,
där du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!!

http://natalieb.blogg.se/tvling.html

Postat av: Anonym

O så förstörde jag det goda humöret genom att ta med mig ett stycke best... moahahaha

Sorry ;)

2008-04-05 @ 23:47:26

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits