ursäkta mej, men danska..

..kan jag bara inte förstå. Blir så irriterad på att jag inte kan det!
Brukar ju ha lätt för språk men nej. Anstränger mej som en tok helt utan resultat.
Ser alltså på So you think you can dance nu. Undrade nyss varför de inte textade, snart
efter min fundering så började en text rulla med orden: Vi har tekniska problem med textningen".
Tack för det! Det är inte bara jag, alltså...


...annars då? Jovars. Jag jobbar. Sedan jobbar jag. Och äter godis. Eller kladdchokladmuffins.
Eller mat. Eller chokladbollar. Jag kanske dricker sockerdricka. Eller kaffe. Eller vatten.
Äta, äta, äta, dricka, dricka, dricka. Snusa. Suck. När ska jag sluta med det? Jag måste
faktiskt ta mej i kragen, har inte råd med detta längre. Inte är det bra för mina tandar heller, men
hey? Hur blir det med magen om jag slutar? Det sägs att den ska bli mer känslig då. Mer? Än nu?
Åhå.

Varför slutar allt med;

"Hur man än vrider och vänder så har man det där jävla arslet bak"?

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits