ensamma kvällar.

Visst är väl ensamma kvällar långsamma?


Analysera mera börjar på teve snart,
den är ju ganska rolig så den får rulla här.


Och vad är det med karlar och
Discovery & History Channel?

Tell me, för jag förstår det inte.

Så säger ni;
Postat av: louise hanisch

Hejsan. Jag vill bara påminna om att ni kan vara med på min frågestund jag har tillägnat till er, läsare och bloggare :) Ni får ju självklart ställa vilka frågor ni vill, jag svarar på precis alla.



Kika in på min blogg och ställ en fråga vetja!

Ha en fortsatt trevlig kväll, kram :)

Postat av: Blue

Det var inte ett dugg kul kan jag ju säga....



Bara lite så här i efterhand..... ytterst lite

2008-08-10 @ 22:55:42
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se/

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits