gummistövlar.

Jag skulle behöva inhandla ett par
gummistövlar åt min son.

Sen skulle jag verkligen behöva komma på
något att ge honom i födelsedagspresent.
Killen har ju allt, vad ska jag hitta på?

Finns absolut ingenting som han har sagt
att han vill ha. Ingenting som jag har tänkt
att han kanske skulle vilja ha.

Det skulle vara en Spiderman-gubbe då.
Men. Sådana hittade ju morsan ca 43 st
efter lite letande i garaget. Så han har fått en.
Han har en cykel. En 4hjuling. Hundra traktorer
att leka med, lika många motorcyklar och bilar.
Han har pennor, papper, målarfärg och målarböcker.
Han har både lego och duplo till förbannelse och
han har en tågbana och en bilbana. Han har en
rutschkana, ett hockeymål, hockeyhandskar, klubbor
och puckar.  Och bollar. Och dinosaurier. Och massa filmer.
Han har till å med en gunghäst.

Heeelp meee.
Annica, vad ska du hitta på?

Så säger ni;
Postat av: Stina

...hmmm... har han en spiderman-dräkt också? annars kanske det skulle vara nått till den lille mannen... Åh du! Tänk att få bo ihop med spindelmannen!!! Shit va tufft... undrar om jag kan få på johan en sån dräkt...

2008-08-15 @ 14:20:05
Postat av: Fröken Roos~

Stina: Nej det har han inte :D Det var ju skitsmart! Den måste jag klura vidare på.. ... lova att du köper en till Johan! LOVA!

Postat av: Stina

Johan ska få en superslimmad spindelmannen dräkt i julklapp ;)

2008-08-16 @ 21:11:22
Postat av: =) annica

hehe! Nu såg jag detta inlägg =D lite snurrig i kolan ibland... =)

Jag ska suga på karamellen lite så hör jag av mig! =P pöss!

2008-08-17 @ 08:28:08
URL: http://enligtniccan.blogg.se/
Postat av: =) annica

fiskespö eller grejor till fiske

cirkus- eller biobiljett

Hej gums!

Här är lite förslag som kanske kan ge dig tips till ngn present... =P



barnspel (om du har konsol förstås)el. till datorn

typ meccano

dansmatta

spel ex råttfällan eller ja - sällskapsspel heter det kanske.. =)

transformers

trädgårdsredskap i barnstl.

* Inlines

2008-08-17 @ 10:07:54
URL: http://enligtniccan.blogg.se/
Postat av: =) annica

öhh, vad knepigt det publicerades då...men både det som syns i fet stil och det under är "egna förslag"...(inte rubrik + beskrivning som jag annars skulle tolkat layouten...) =O

2008-08-17 @ 10:09:43
URL: http://enligtniccan.blogg.se/
Postat av: =) annica



Hej gums!

Här är lite förslag som kanske kan ge dig tips till ngn present... =P



Barnspel (om du har konsol förstås)el. till datorn

Meccano

Dansmatta

Spel ex råttfällan eller ja - sällskapsspel heter det kanske.. =)

Fiskespö eller grejor till fiske

Cirkus- eller biobiljett

Transformers

Trädgårdsredskap i barnstl.

Inlines

2008-08-17 @ 10:11:44
URL: http://enligtniccan.blogg.se/

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits