the Lista.


1. Tre namn jag lyssnar till?
- Mamma, Anna och Roos.


2. Någonting jag tycker om med mig själv?
- Att jag är en lättsam person (om jag ska tro folket så är det så
och jag gillar det).


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv?
- Att jag kan stressa upp mej för minsta lilla, mildt sagt,


4. Detta är jag rädd för?
- Rädd? Jag? Hah! (huh) Jag är iaf inte rädd för Vicce,
lättare så.


5. Tre saker jag vill ha varje dag?
- Kramar av Vicce, härliga sms och dyrt snus.


6. Tre saker jag absolut inte kan göra?
- Låta bli att sms'a på 24 timmar, sjunga, vara utan Ramlösa Original.


7. Detta tycker jag om att göra?
- Umgås med underbart folk, se på hockey, hitta på spännande saker.


8. Detta vill jag göra just nu?
- Få en bekräftelse, träffas, färdigt skolarbetet jag påbörjat.


9. Bästa känslan?
- All sorts gläjde förutom den som börjar på skade.


10. Värsta känslan?
- Ångest.


11. Egenskap jag gärna vill att min partner har?
- Humor, ödmjukhet och en förmåga att bara slappa.


12. Är jag kär just nu?
- Nej. Eller. Nej. Inte kär, kär, kär. Men nyfiken.


13. Jag vill gifta mig?
- Ja det vill jag! En vinter med mycket snö.


14. Följande saker vill jag göra innan jag dör?
- Träffa mitt livs kärlek, få ett till barn (minst) och bygga ett hus.


15. Min käraste ägodel?
- Min mobil tätt följt av min dator ;)


16. Något jag vill ha i present:
- Ett Wii! Och när jag fyller år så kanske det till och med
har gått och blivit mycket billigare, tihi.


17. Detta har jag på mig just nu?
Snorgröna strumpor, svarta puma-shorts och ett svart-brunt-randigt
linne från H&M.


18. Favoritkläder?
- Mina Adidas-byxor!


19. Favoritdjur?
- Dammråttor.


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest?
- R'n'b & hiphop. Skönt gung, snygga killar. Snygga tjejer
med för den delen.


21. Favoritlåt just nu?
- Jason Mraz - I'm yours.


22. Roligaste ämne i skolan?
- Social omsorg.


23.Tråkigaste ämne i skolan?
- Arbetsmiljö (om jag nu måste välja).


23. Stjärntecken?
- Tvilling I am.


24. En bok jag gillar?
- På det 4e ska det ske, by Kajsa Ingemarsson.


25. En film jag älskar?
- Jerry MaGuire!


26. Favorit tv-program?
- 2½ män toppar alltid listan. Annars är
jag en sucker på såpor som t.ex. Ensam mamma söker,
Bonde söker fru och jag kommer garanterat att gilla det där
nya programmet där tjejerna får hänga på ranscher i Amerikat :O


27. Favoritdoft?
- Grillat, bäbis.


28. Detta äter jag gärna?
- Tzatsiki, grillat, taco, pannbiff, fläskpannkaka, popcorn, chokladbollar.


29. Dricker helst?
- Ramlösa. Original. Ja, eller kranvatten.


30. Favoritgodis?
- Saltlakrits!


31. Hit vill jag gärna åka på semester?
- Glöte, Sälen och/eller Finland.


32. Färg på mina ögon?
- Blå.


33. Min längd?
- 1,66 m.


34. Jag tror på:
- Att jag en dag faktiskt kommer att finna mitt livs kärlek.


35. Jag spelar?
- Playstation 2 och Mario Kart Wii (mer än gärna).


36. Person jag beundrar?
- Min pappa!


37. Så här bor jag?
- I ett rött radhus med vita knutar.


38. Antal döda krukväxter i hemmet?
- Ingen hel- men två halvdöda :P


39. Det här tänder mig?
- Underarmsmuskler (det är ett måste), humor,
stora händer.


40. Det här gör mig avtänd?
- Egoism.


41. Favoritfärg?
- Vit, turkos, brun, rosa.


42. Favoritcitat?
- "Wait for the one that makes you smile like no one else". Eh. Ja.
Har inget riktigt favoritcitat. Men Mae West har sagt många coola saker ;)


43. En hemlighet jag vet?
-  Skriver jag självklart inte ut här.


44. Bästa present jag fått?
- Ett födelsedagskort av Vicce, som han skrivit själv på :)


45. Senast köpta skiva?
- Ehhm. Den var nog tom. Och brännbar.


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är?
- Kindbenen och armarna.


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
- Arslet och magen,


48. Udda förmåga/egenskap:
- Näe, har nog ingen sådan. Kanske är fotominnet, då.


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
- Ett lejon.


50. Vad lyssnar du på just nu?
- Vicces mobil som ringer och ringer och ringer.


51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
- Har jobbar, lagat mat och bakat. Ska skriva på denna lista,
vilket verkar ta ett jävla tag + leta efter låt på Internet och sedan
läsa på min nya bok innan jag ska sova.


52. Var är dina föräldrar födda?
- I Avesta och Sala. Tror jag. Huhu.


53. Vad är det senaste du installerade på datorn:
- VLC Media Player.


54. Vilken är din favoritrestaurang?
- Vfbo Pizzeria


55.När badade du i en pool senast?
- Uj. Vet inte. Så längesen är det.


56. Har du varit med i någon skolpjäs?
- Ja, det vill jag nog minnas att jag har.


57. Hur många barn vill du ha?
- Minst två, men gärna tre.


58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
- Illa och illa.. sådant där när de bara skriker är väl ingen höjdare.


59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
- Ja, det jag inte röstade på sist ska jag rösta på nästa gång.


60. Vad har du för TV-kanaler?
- Boxers grundutbud.


61. Har du åkt moped någon gång?
- Jamään. Yamaha DT50 var jag en stolt ägare till. Jag är så cool xD


62. Har du busringt någon gång?
- Massor med gånger. Svinkul jue.


63. Har du fått felparkeringsböter?
- Ja :/ 4 stycken.


64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
- Najj, najj och najj på alla frågor.


65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
- Öhh. Nu var det, det här med geografi. Jag har varit i Spanien, Grekland, Ungern,
Portugal, Finland, Danmark och på Kanarieöarna. Vilken är längst bort? Tell me!


66. Har du en egen trädgård?
- Ja. Men den är lite smått misskött.. Roligare om man har någon att dela den med!


67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
- Shrek! Men Ice Age rockar den å.


68. Kan du alla orden i nationalsången?
- Ja, klart.


69. Badkar eller duschkabin?
- Gärna båda :)


70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
- Wild hogs p.g.a. sällskapet, Step up 2 p.g.a. allt annat.


71. Favoritpizza?
- Viking Kebab!


72. Chips eller popcorn?
- Popcorn.


73. Vilken färg på läppstift använder du?
- Använder inte sådant.


74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
- Va? Seriöst? Ska man och kan man göra det?


75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
- Haha, nej jösses.


76. Apelsin- eller äppeljuice?
- Apelsino.


77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
- Ja, alltå. Äter inte så gärna ute. Men jag och T åt pizza
i lördags.


78. Favoritchoklad?
- Kexchoklad och chokladbollar.


79. När röstade du senast?
- Sist det var val. Och då röstade jag fel.


80. När åt du en hemodlad tomat sist?
- Inte en susning.


81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
- Hmm. Vet inte... 


82. Är du bra på matlagning?
- Bra och bra. Jag äter då det jag lagar iaf xD


83. Klarar du att tanka själv?
- Ja?!


84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
- Nix.


85. Pepsi eller Coca Cola?
- Cola, om jag måste välja.


86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
- Nej. Men det borde finnas Hemtjänst-uniformer.


87. Vad var det senaste du handlade?
- En Ramlösa och en glass till Vicce.


88. Har du kräkts offentligt?
- Nooope.


89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
- Skulle helst vilja båda. Men ge mej kärlek, då!


90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- Ja, det gör jag. Annars går jag bara förbi en gång till.


91. Har du ringt något betalnummer?
- Yessa.


92. Kan man vara vän med sitt ex?
- Ja det kan man väl, så länge det fungerar, så. 


93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
- Mamma, tror jag. Hon blev koldioxid(?)förgiftad i
ishallen. Det var mindre spännande, det.


94. Hade du mycket hår som liten bebis?
- Ja, svart sådant - sägs det. De trodde att mamma
varit otrogen när hon och pappa var på Ibiza xD


95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
- Har inget alls.


96. Vad har du i din väska?
- Vinylhandskar, toalettpapper, kortfodralet, bilnycklar, gamla
jobbpapper.


97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
- Löser ett sudoku!


98. Vad är du tacksam för idag?
- Att just Vicce kom till mej :)


99. Var hittade du den här listan?
- Hos
Angelica.


100. Har du varit ärlig när du besvarat frågorna?
- Självklart. Men de var bra många.


Så säger ni;
Postat av: Anonym

Vet du.... jag hade också massor av svart hår... såg ut som en liten korean när jag var liten...

2008-08-19 @ 21:20:58
Postat av: Fröken Roos~

Haha, är inte ett dugg förvånad.


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits