syrran.

Nu har syrran varit hemma över jul,
ikväll åkte hon å mange till fagersta för
att imorgon åka tillbaka till Norge.
Eller hem - till norge. .. :(
(ska banne mej flytta dit jag med)

Det blev så tomt på en gång.
Jag tycker det är så kul när hon
är hemma för då känner jag mej
mycket mindre ensam. 

Vi åt mat tillsammans idag
och det var trevligt :) Igår sov hon
och Dennis hos oss och i förrgår
hämtade jag henne från krogen och
på julafton åt vi frukost ihop och dagen
innan träffades vi på en fika. Jag
har fått en rejäl dos och det borde
jag kunna leva länge på.

Men jag saknar henne redan.
Tur att iaf Dennis bor hemma
fortfarande, han brukar dyka upp
och göra oss sällskap ibland.
That's great! ..


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits