tidsfördriv.



VEM
Vem är i rummet med dig?
Vicce som ligger och sover.
Ja, förutom Sussi som är i hörlurarna
över msn då...

Vem fick du senaste sms av?
Tommy.

Vem tänker du på nu?
Ja, samma som ovanstående eftersom
att jag just skrev hans namn :P Dum fråga.

Vem pratade du senast i telefon med?
Morselimorsan.

Vems hus var du senast i?
En pensionärs på jobbet ;)

Vem önskar du var med dig nu?
Uhm. Ehm. . . . . . . . Haha.
I wish!

Vem är din favoritsläkting?
Oj! Inte kan jag sitta här och sålla
ut släktingar, jag har ju så många underbara!
Är det nu man ska bortse från familjen? Som syskon
och föräldrar? ... Då svarar jag; min gammelfarbror i Finland!


VAR
Var är din mobiltelefon?
I mitt knä. Och den blinkade just till.

Var handlar du mest?
På Köplusten.

Var fick du tag på tröjan du har på dig?
Den köpte syrrans kille, Mange, åt mej
innan han åkte hem från Thailand. Tack!

Var åkte du senast bil?
Bil? Haha! Är det sådant där fordon det
sägs att man kan färdas i? Minns inte ens
n ä r jag åkte bil sist. Eller jo.. fan. Jag åkte
ju och körde bil på jobbet idag. Så ja, mot Salbohed
var den sista sträckan jag åkte...

VAD
Vad åt du senast?
En lussebulle som Vicce bakat på dagis.

Vad drack du senast?
Ramlösa! Vad annars?

Vad är det för färg på dina byxor?
Blå. Och det står LIF på dem.

Vad är den närmaste saken som är blå?
Mina byxor. Och det står LIF på dem.

Vad har du på fötterna?
Tår.

Vad är din favorit färg?
Grön, rosa, vit, svart, grå, röd.

Vilken film såg du senast?
Kung Fu Panda!! <3

Vad hör du just nu?
Sussis garv i hörlurarna.

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng?
Oskyldig.

Hånglat på en bio?
Ja, det har man väl?

Hånglat i skogen?
Sussi säger att jag är chicken..

..som inte törs skriva det jag tänkte!

Tyckt att din kusin är het?

Klart att min är kusin är het!


Sovit naken?

Jag håller inte på med sådant,

är det inte jobbigt att klä sig på

morgnarna då?


Kört över hastighetsgränsen?
Jag brukar köra igenom den!

Målat om ditt rum?
Yes!

Dansat framför en spegel?
Ja det har jag, stackars spegel ;)

Fått hicka?
Ja och jag har även inte fått hicka.

Stulit pengar från en kompis?
Där gick gränsen!

Hoppat i en bil med folk du just har träffat?
Najj man, vad tror du om mej?

Smugit ur ditt hus?
Kanske inte just jag men andra, haha.

Haft känslor för någon som inte känt desamma?
Mja,

Hånglat med en främling?
Yep.

Älskar eller saknar någon nu?
Jag älskar Vicce och min familj!
Och jag saknar... något.


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits