back on track.

Då var man frisk och allt var frid och fröjd då! ..
Nice, eller vad :)

Det som är lite jobbigt när man är frisk och allt är  finemang
är väl att man inte har någonting att skriva om. Varför är det
lättare att skriva ned det negativa? Ändring på det, tack!

Har skitskoj på praktiken i vanlig ordning.
Lirar Guitar Hero med brorsan hos morsan,
ja ni vet... Solen skiner, det är varmt ute och allt det där.

Allt är great!

Så säger ni;
Postat av: Blue

Så bra då....

Postat av: Anonym

Grattis =)

2008-02-20 @ 16:25:24
Postat av: Blue

Men hallå!!!

Blogga nurå!!

Jag får abstinens... lovar... och då är det ditt fel *nickar*
Jag som har såna problem med hjärtat o kondisen kanske tuppar av... och då är det definitivt DITT fel... hahaha
Oups jag lovade en bloggerska att vara tydlig med när jag säger saker med glimten i ögat. Så allt ovan utom abstinensen är sagt med glimt i ögat...

Pöss

2008-02-21 @ 21:09:58
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Anonym

ja, Skärpning på dej hahaha

2008-02-22 @ 09:03:26

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits