blaha, blaha, blaha!

Läser nyheterna, ser rubrikerna;

"Frälsaren har landat", "Stjärnan är tillbaka", "Nu är han tillbaka för att lyfta laget".
Bla, bla, bla, bla.
Förstår de inte att det inte dröjer länge innan han skadar sej igen?
Varför gör man comeback när man är skadeskjuten på varenda liten
del av kroppen redan, i stort sett? Detta ger mej så mycket nyfikenhet.  Varför spelar han?
För lagkamraterna? För pengarna? Risken att skada sej igen är ju.. Ja, ca 99,9%.
Vad är det som gör det värt det? Inte för att jag är en läkaren men vi har väl ändå
kunnat läst mkt om en skadad Foppa sista åren, va?

Pension, ungdomsträning. Ungdomsträning!
Börja hjälp de fram istället  för att ta deras plats i de stora ligorna.
Nu bestämmer jag det. Punkt.


Så säger ni;
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon :)

Postat av: Anonym

hejje! du, jag har upptäckt en sak. Kikade runt lite på folks blogar via portalen - och shit vad det stylat och gjort sina bloggar personliga med designade! Vad du hur man gör sånt? =P Frågar dig min it-boss. haha!

2008-02-27 @ 08:11:55

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits