haha, okey...

...det är nån som tycker att jag ska blogga, vad det verkar.
Men jag har ju inget att skriva om. Vad ska jag skriva?

Ska jag skriva att jag skrek rakt ut för att Nilsson satte 5 snabba fullträffar på
liggande under stafetten? Eller ska jag skriva att Pytt i pannan som jag äter idag
faktiskt nästan smakar som just Pytt i panna? Eller att min kära pappa var och handlade
åt mej idag så att jag skulle slippa åka dit med yrsel och en kropp som är helt slut?
Eller ska jag skriva att jag inte alls kunde sova inatt när Vicce var borta, har svårt att
somna när inte han är hemma. Löjligt, egentligen. Passa på och sov! sade jag åt mej
själv fler gånger men det hjälpte inte. Somnade inte förrän vid 02:00, inte bra när man har
feber. Närmare exakt 39,7. .. Hade lite mindre när jag vaknade i morse, kanske skulle jag
blogga om det istället?

Eller ska jag helt enkelt skita i att blogga när jag känner att jag inte har något att skriva om?

Så säger ni;
Postat av: Anonym

hahaha Bra där. De var inte så svårt.....

2008-02-16 @ 14:55:33

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits