leksand.

Åker till Leksand idag,

min faster fyllde 40 år den 28e och nu ska hon ha fest!
Det ska bli roligt. Typisk att jag vaknade upp med
sketaont i axlarna bara. Det måste vara alla snöskottning
som har ställt till det denna gång :)  .. 

Vi ger oss av runt 11, perfekt tid tydligen.
Hoppas bara att väglaget är okey och att vi håller oss 
från olyckor och grejer. Hemska tanke :S  
Enligt Linda som åkt ännu längre upp i landet så är
vägen fin. Det är bra.

Har nyss ätit en hel tallrik med havregrynsgröt och nu
mår jag illa. Tror jag åt lite för fört. Hugha.
Ska iallafall dricka kaffe nu, jag är sugen på det.
Sen antar jag att det börjar bli dags att packa om jag
ska ha nånting med mej :)

Huj!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits