mamma, vad har du gjort?

Jag kämpar emot. Jag vill inte. Inte igen.
Jag har sådant sug, jag känner nästan
att jag måste. Måste är ett starkt ord.
Ska jag? Eller ska jag inte? Jo, bara en gång.


Okey, bara en gång. Jag kanske hinner två om
jag skyndar mej. Mot Betapets hemsida!

Spelet är som en drog. Gaah.


Om du läser detta morsan, så undrar jag om jag får
komma hem till er ikväll och spela Guitar Hero?  :D (mitt finaste leende ler jag)
Du kan svara per sms!

Så säger ni;
Postat av: annica

haha, jaaaa - du menar DEN Johnsson....Andreas och Carola....var nog inte så med riktigt när jag läste ditt inlägg, men duon fanns i med i texten i olika former så jag tog för givet att det var en annan Johnsson...hahaha!!! tok! Men jag tycket också att det var inte mer än rätt att de två inte gick direkt till finalen - behöver de inte vara så stora på sig nu =) pössen!

2008-02-18 @ 07:54:31
Postat av: Blue

O du tycker JAG är rolig...

Du är rolig du å... undrade som sååå vad du kunde tänkas ha för suug.... hahaha


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits