gammelmormor.

Idag ska vi åka till Avesta för att hälsa på min Gammelmormor.
Vi är 5 generationer på min mammas sida, riktigt roligt.
Tyvärr så lever inte min mormor och jag har aldrig träffat henne :/
Gammelmormor kommer iaf att bli överlycklig när vi kommer på besök!
Hon har längtat efter att få träffa Viccepicce :)

...


Efter det besöket så blir det hockey, brorsan lirar med BJ idag.
Äntligen en match man får se igen, känns som om det var längesen,
typ 1½ vecka eller så... :S Det ska ju vara bortamatcher ibland också.

...

Vicce spelar hockey här i full fart,
igår när jag hade jobbat och kom hem var Vicce alldeles svettig i håret.
Haha, de hade spelat hockey hela tiden jag var borta - i två timmar!
Hur orkar Linda :) Hon är underbar. Vicce frågade idag när hon kommer
hit nästa gång :P

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits